مطالب زیادی در مورد دنیای کمیک بوک

مطالب زیادی در مورد دنیای کمیک بوک

مطالب زیادی در مورد دنیای کمیک بوک

مطالب زیادی در مورد دنیای کمیک بوک

نقد فسمت اول سریال the flash

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ


همه ی شما میدانید که فلش یکی از پرافتخارترین سریال های دنیای کمیک است و بسار پر طرفدار است و ما میخواهیم در ادامه ی مطلب سریال فلش را نقد کنیم.



بری آلن یک بچه بود شب خوایده بود و وسط خوابش بلند شد و دید که آب آکواریم بیرون آمده .بعد از اتاق پایین آمد و دید یک نور زرد و قرمز رنگ دارد دور مادرش میچرخه و دید که وسط خیابان است و او دوید به سوی خونه اش و دید پدرش را دارند زندانی میکنند و دید مادرش در خانه مرده و بعد یک پلیس او را بزرگ می کند.

و بعد بری آلن بزرگ میشه و تبدیل به یک کاراگاه خوب میشود.بعد به کنگره ی پروفوسور زوم میرود. بعد آنجا کیف دوست دخترش را میدزدند بد یکی از همکارانش دزد را میگیره.

بری آلن به آزماشگاه برای یک تحقیق میرود که آنجا یک رعد و برق میزند و آنجا منفجر میشود و بری آلن ضربان قلبش تند میشود و پیش پروفوسور زوم میرود . بری آلن تبدیل به فلش شده .و بد با یک دشمن که میتواند گردباد و طوفان درست کند جنگید و او با کمک پروفوسور زوم و افرادش به پیروزی رسید.

نوشته شده توسط flash

  • محمد جهانگیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی