مطالب زیادی در مورد دنیای کمیک بوک

مطالب زیادی در مورد دنیای کمیک بوک

مطالب زیادی در مورد دنیای کمیک بوک

مطالب زیادی در مورد دنیای کمیک بوک

معرفی:کوییک سیلور و اسکارلت ویچ

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ



مقدمه:می خواهیم درمورد دو شخصیت مارول که یکی از آنها جادوگر است  و سریع ترین شخصیت مارول بنویسیم یعنی اسکارلت ویچ و کوییک سیلور.

نام واقعی:پترو ماکسیموف
گونه:جهش یافته
پترو ماکسیموف اسم جهش یافته ای است که اولین بار در شماره چهار کمیک مردان ایکس ظاهر شد .(البته اسکارلت ویج هم برای اولین بار در این کمیک حضور داشت)


 به دلیل سرعت فوق العاده اش به او کوئیک سیلور به معنی سریع نقره ای می گویند.
کوئیک سیلور برادر دو قلوی اسکارلت ویچ و هر دو  فرزندان مگنتو هستند.

 این دو ابتدا عضو گروه جهش یافته های مگنتو بودند ولی سپس به گروه مردان ایکس پیوستند و سپس به اونجرز .بیش تر محبوبیت آن ها هم به خاطر عضویتشان در این گروه است.


و اما اسکارلت ویچ .
نام او واندا است و قدرت تغییر واقعیت و توهم زایی دارد او حتی در کمیک House of m دنیایی جدید ساخت که در آن همه ی شخصیت ها به آرزو ها ی خود رسیده بودند مثلا مرد آهنی تاجری بزرگ و موفق شده بود و گوئن استیسی با پیتر ازدواج کرده بود .اسکارلت ویچ در این کمیک توانست فقط با گفتن جمله ی (میو تانت آرام بگیر) قدرت بیش تر جهش یافته ها را بگیرد !
(واندا زمانی همسر ویژن نیز بوده)

  انتقام جویان عصر التران:
در این فیلم که دوقلو های جهش یافته برای اولین بار در گروه اونجرز ظاهر شدند.
خانه شان در بچگی توسط موشک های صنایع استارک منهدم و پدر و مادرشان کشته شده بودند به همین دلیل به دنبال انتقام از تونی استارک بودند و به سمت آلتران رفتند.
 اما پس از آنکه اسکارلت ویچ فهمید هدف آلتران چیزی جز نابودی نسل بشر نیست ، به اشتباه خود پی بردند و به یاری انتقامجویان در آمدند.
در صحنه ای غم انگیز از فیلم انتقام جویان، کوئیک سیلور بخاطر نجات هاکای و خانواده اش جان خود را فدا کرد و در لحظه های پایانی عمرش خطاب به بارتون گفت :(ندیدی که داره میاد)

نوشته شده توسط :new avengers

  • محمد جهانگیری

نظرات  (۱)

مرسی از مطلبت همیشه این سوال من بود که این دو چه رابطه ای دارند و پدرشون کی بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی